Na górę

źródło: https://www.biznesowerewolucje.com | Od czego zacząć biznes online?

Jeszcze piętnaście lat temu nikt by nie przypuszczał, że pójdziemy w takim kierunku, że praca z domu będzie nie tyle możliwa, co szalenie popularna, że blogi przejdą drogę od internetowych pamiętniczków aż do maszynek do zarabiania pieniędzy (jeszcze nie świętujcie – takich maszynek dorobili się nieliczni), że od zarabiania na wypełnianiu ankiet od złotówki, rocznie dojdziemy do kilkuset złotych miesięcznie, że jak grzyby po deszczu wyrosną nam internetowe biznesy, a etat w biurze nie będzie już szczytem marzeń.

Nie musisz decydować się na jeden model. Sugerujemy zacząć od jednego, ale z czasem, kiedy biznes będzie się rozwijał, możesz połączyć kilka z nich.

Określ Swoje cechy

Poznawaj zasady zarabiania każdego ze sposobów. Ucz się! W sieci znajdziesz dziesiątki blogów i poradników, które pomogą Ci zdobyć niezbędną wiedzę.

Zastanów się, jaki sposób będzie Ci najbardziej odpowiadał. Oceń, co chcesz osiągnąć? Jakimi cechami dysponujesz:

Marek Zabiciel

Jak wygrać w biznesie?

W Polsce co roku powstaje kilkadziesiąt tysięcy nowych firm. Jeśli i Ty także nosisz się z zamiarem założenia własnej, ale wciąż nie masz pewności, jak się do tego zabrać albo… właśnie ją założyłeś, ale nie bardzo wiesz, co z tym wszystkim dalej zrobić, by nie popełnić błędów już na starcie… dobrze trafiłeś.

wybierz

REKLAMA

REKLAMA

Kto może skorzystać z pracy online?

Pracę online rozumianą jako zarabianie w internecie może wykonywać każdy. Wszyscy po części wykonujemy pracę online (w internecie), jednak nie każdy z nas za tę pracę może poszczycić się wymiernymi zyskami, wynikającą z udostępniania, sprzedaży, za którą otrzymuje prowizję. Zainteresowanie pracą online (zarabianiem w internecie) rośnie. Powodem jest oczywiście poszukiwanie dodatkowego (a czasami podstawowego) źródła dochodu. Dodatkowo bariera wejścia w biznes internetowy jest dość niska. Wystarczy łącze internetowe, komputer oraz podstawowa wiedza na temat poruszania się w Internecie (poczta elektroniczna, serwisy społecznościowe). Pozostałe informacje można zdobyć samodzielnie.

 

To rozwiązanie jest popularne i wygodne dla/w przypadku przypadku kobiet, które chcą pogodzić obowiązki służbowe i wychowanie dzieci. Tę formę często również wybierają osoby, które opiekują się niepełnosprawnymi czy seniorami.

REKLAMA

REKLAMA

Tobiasz Maliński

Internet w praktyce

Jeżeli jesteś po czterdziestce (albo nawet pięćdziesiątce) i chciałbyś wreszcie być na czasie i zacząć swobodnie poruszać się po Internecie, oto przewodnik, który poprowadzi Cię za rękę przez wszystko co powinieneś wiedzieć o Internecie.

wybierz

W XXI wieku z Internetu korzysta niemal każdy. Wiele osób używa również tego medium do pokazania swojej twórczości, sprzedaży usług lub produktów, reklamy swojego stacjonarnego biznesu, czy też dzielenia się zdobytą wiedzą i doświadczeniem. Właśnie dzięki temu w sieci mamy tak szeroki dostęp do informacji, oraz możemy znaleźć odpowiedzi na całą gamę pytań.

Niezwykle istotną cechą internetu jest jego interaktywność. Każdy użytkownik Internetu jest jednocześnie nadawcą i odbiorcą. Internauta może być zarówno twórcą contentu, jak i konsumentem publikowanych treści.

 

Wobec powyższych każdy znajdzie w internecie coś dla Siebie, jak i każdy może publikować w nim Swoje treści dla innych. Obecność w sieci oferuje duże możliwości bez znacznych nakładów, także finansowych.

Jeśli Ty też jesteś osobą tworzącą, lubiącą przekazywać wiedzę lub chcesz przenieść swój biznes do świata Internetu – powinieneś zainteresować się posiadaniem na przykład własnej
strony WWW!

Jest on dostępny dla każdego, kto posiada urządzenie umożliwiające połączenie się z siecią. Nie ma znaczenia, jakie posiada się wykształcenie czy wysokość zarobków, sieć internetowa to miejsce dla każdego. Z tego względu możemy tu spotkać osoby reprezentujące każdą grupę społeczną, w różnym wieku i o odmiennych poglądach. Jest to istotna informacja dla osób prowadzących biznes internetowy. Ze względu na różnorodność internautów bardzo istotną kwestią będzie analiza grupy docelowej i tworzenie spersonalizowanej kampanii.

 R E K L A M A 

Zacznij teraz →

dolar amerykański

Według kategorii / wyrażone w $

Wydatki Polaków w rynku e-commerce

Źródło danych: https://datareportal.com/reports/digital-2020-poland

family_restroom
4

bln+ MODA i
URODA

photo_camera
1

bln+ ELEKTRONIKA i MEDIA

fastfood
723

mln+ ŻYWNOŚĆ i OCHRONA OSOBISTA

weekend
1

bln+ MEBLE i URZĄDZENIA

extension
1

bln+ ZABAWKI i
HOBBY

airplane_ticket
6

bln+ PODRÓŻE + zakwaterowanie

graphic_eq
55

mln+ zakup MUZYKI CYFROWEJ

sports_esports
365

mln+ zakup GIER
VIDEO

Każdy z nich może być skuteczny. Ważne, żeby wybrać taki, który pasuje do Ciebie i Twojego biznesu.

Przykładami możliwości uzyskiwania dochodu online są:

Wybrane modele + krótki opis

  • Afiliacja: czyli sprzedaż produktów innych osób czy firm. Na przykład promocje narzędzi, książek, czy programów. To sposób dla tych, którzy wolą sprzedawać niż tworzyć.

  • Usługi dostarczane przez Internet: to mogą być np.: indywidualne konsultacje, programy grupowe, czy usługi typu “zrobione za Ciebie” (“done for you”) albo “robione z Tobą” (“done with you”). To bardzo dobry sposób, żeby zacząć biznes online – pomaga bardzo dobrze zrozumieć potrzeby klientów i szybko reagować z ofertą. To także prosty sposób na przejście od usług dostarczanych “na żywo”. Praca w tym modelu zajmuje dużo czasu (więcej niż inne modele, zwłaszcza w systemie pracy 1-na-1), ale takie usługi zazwyczaj mają też wyższą cenę.

  • Sprzedaż produktów: to mogą być produkty fizyczne, albo cyfrowe. Co to są produkty cyfrowe? Np. e-booki, raporty, grafiki, strony internetowe, kursy online, konferencje online, filmy wideo, nagrania audio – generalnie wszystko, co nie jest fizycznym produktem, tylko czymś, co dostarczasz w formie cyfrowej przez Internet. Produkty cyfrowe mają tą zaletę, że tworzy się je raz, a sprzedawać można na coraz większą skalę. Nie ma kosztów produktu, ani wysyłki.

 

  • Sprzedaż abonamentowa: dostęp do platformy, albo software’u (tak zwany model SaaS). Produkty w tym modelu mają potencjał do szybkiego budowania skali. Dodatkowo subskrypcja (regularna płatność, np. miesięczna) daje pewną stabilność i przewidywalność przychodu.

Marcin Kądziołka

Business Creator

Całość kursu kosztuje naprawdę niewiele. Zależy czy wolisz prezentację wideo, czy wystarczy Ci audiobook do słuchania w samochodzie lub podczas spacerów.

wybierz

REKLAMA

Tak, to jest jak najbardziej możliwe! Nie tak szybko i nie tak od razu jak to ogłasza masa wydawców online.

 

Istnieją ludzie, którzy zarobili znaczne pieniądze na rozwoju internetu, jak i otworzeniu się początkowych dystrybutorów na zarejestrowanych u nich użytkowników, którym udostępnili swoje narzędzia do promocji, by za realną sprzedaż wypłacać im prowizję. Każda akcja rodzi reakcję!

Bez aktywnego udziału zbudujesz dochód pasywny

12% użytkowników Facebooka i Instagrama

55% użytkowników Pinteresta

wykorzystuje je do wyszukiwania produktów i zakupów / raport KPCB z 2016 roku /, ale do tego czasu wartości te oczywiście podniosły się znacząco w górę.

• Serwisy, na których można dzielić się zdjęciami i filmami wideo, ułatwiają budowanie zaufania, marek i rosnące opcje zarabiania pieniędzy

• 28 milionów Polaków jest już online i wydaje 30 miliardów złotych rocznie na zakupy przez Internet (wg. raportu Business Insider Polska)

W jakim rynku online uczestniczymy?

Internet w liczbach

Źródło danych: https://datareportal.com/reports/digital-2020-poland

person_outline
28

mln+ Polaków jest użytkownikami

shopping_cart
30

mld+ Polacy wydają rocznie online

touch_app
19

mln+ jest aktywna w social mediach

stay_current_portrait
51

mln+ Polaków łączy się mobilnie

Zarabianie w internecie to coraz popularniejszy sposób na dodatkowe pieniądze. Wiele osób traktuje także zarabianie online jako stałą pracę, z której można się utrzymać. Już chyba nikt nie ma wątpliwości, że zarabianie w internecie to nie żaden mit, czy oszustwo, a rzeczywiście realne pieniądze.

Według danych Google, aż 70% nastolatków bardziej ufa twórcom internetowym niż celebrytom. Wielu influencerów uznawanych jest dziś za liderów opinii nie tylko przez pokolenie Z, które nie zna świata bez dostępu do sieci, lecz także przez nieco starsze osoby.

Influencerzy utożsamieni zostali z zarabianiem w internecie, na promocji swojego wizerunku, gromadząc wokół siebie ogromne społeczności, jak i na promowaniu produktów największych marek. Tego typu zarabianie na własnej marce osobistej jednak bardzo szybko stało się dostępne dla każdego użytkownika online. Coraz więcej osób decyduje się uniezależnić od pracy na etacie (zarobić dodatkowe pieniądze), poświęcać pasjom, które następnie będą monetyzować dzięki możliwościom jakie daje Internet, wykorzystując zalety działając jako wydawca.

Opracowanie dopasowanej do specyfiki i charakteru działalności strategii jest niezwykle ważne. Wyróżnienie się wśród innych, wymaga odpowiednich nakładów i skutecznych metod.

 

W Internecie jest wszystko, czego potrzeba do prowadzenia nowoczesnego biznesu. Internet pozwala na coraz bardziej precyzyjne dotarcie do wybranej grupy klientów z nowymi produktami (“big data”), serwisy społecznościowe rosną w siłę i oferują formy reklamy, które są finansowo dostępne też dla małych biznesów, obsługa klienta staje się dziecinnie prosta dzięki czatom internetowym, które ewoluują od zwykłych rozmów międzyludzkich, do rozmów biznesowych.  Cały czas pojawiają się nowe narzędzia, które pomagają prowadzić biznes online (płatności internetowe, e-sklepy, reklamy online, itp.)

 

O sukcesie niejednokrotnie decyduje przemyślana strategia. Wnikliwa analiza zebranych danych pozwoli uzyskać odpowiedzi m.in. na pytania: jakie aspekty naszych działań musimy rozwinąć, aby uzyskać przewagę konkurencyjną, które działania są bardziej, a której mniej skuteczne, jakie formy prezentowania treści są najciekawsze dla Twojego obecnego, lub przyszłego odbiorcy. Najlepszym rozwiązaniem oczywiście jest wykorzystywanie tylko produktywnych metod, ograniczanie straty w budżecie, otwieranie się na nowe rozwiązania, kontrolując nasz wizerunek online. Główną zaletą jest szeroko pojęty wzrost efektywności i jego optymalizacja.


przeglądaj oferty

czytaj dalej

Potencjał możliwości

Planując strategię na przyszłość, rozpoczynając swoje działanie w internecie, efektywnie wykorzystaj jego potencjał, posłuż się rozwiązaniami już istniejącymi online.

 

Stając się projektantem własnej marki osobistej, brandu, czy też wizerunku własnej firmy, wykorzystaj możliwości jakie daje internet. Łącząc własne pasje, codzienne czynności wykonywane online i technologię. Jesteśmy w stanie osiągnąć wymierny sukces.

wesprzyj

Zainspiruj się, wybierz kierunek działania, dzięki naszemu portalowi network-marketing.pl

 

Dzięki własnej stronie www, narzędziom do wykorzystania na blogu, czy fanpagu buduj zaufanie do własnej marki i sukces, zarabiając przy tym online na fundamencie internetu.

Właściciel portalu network-marketing.pl dokłada wszelkich starań, by informacje prezentowane w serwisie były kompletne, aktualne i zgodne ze stanem faktycznym. Nie ponosi on żadnej odpowiedzialności za skutki wykorzystywania prezentowanych danych. Nie udziela dodatkowych informacji na temat produktów prezentowanych w serwisie.

 

Właściciel portalu nie odpowiada również za treści witryn, do których prowadzą odnośniki. Korzystanie z portalu jest dobrowolne. Znaki towarowe użyte zostały jedynie w celach informacyjnych. Portal network-marketing.pl ma charakter informacyjno-reklamowy.

© Network Market's Group Polska

zakupy online

info

narzędzia

network-marketing.pl

#subskrybuj
SUBSKRYBUJ open_in_new

Subskrybuj

#subskrybuj
SUBSKRYBUJ open_in_new

* Zapisując się, akceptujesz politykę prywatności.

Zapisz się do naszego Newslettera, a otrzymasz rzetelną dawkę wiedzy wprost na Swojego maila.

Bądź na bieżąco z nowościami